Super

Super kvinna /Mamma det är jag.
D
agen har som sakt var innehållit en hel del bådde bra saker
och mindre bra saker.
Först var vi till coop och herregud varför handlar vi människor
såå mycke mat igentligen?
Det var ingen lätt match att köra kundrally och trängas mellan hyllorna.
Efter att nästan blivit ihjälkörd av en kundvagn så åkte
vi till kyrkogården satte påskliljor på mormors grav ♥.
Sen styrde vi bilen hem .in med alla varor och fram med
dammsugarn samtidigt som jag veck tvätten ,satte på en ny omgång
och skakade mattorna och sist men inte minst kollade
smurfbyn hade det bra....
Lagomt svettig traskade jag & prinsen ut för att hämta björkris.
varför sätter vi fjädrar i träd igentligen rätt så knasigt :)
Har även hunnit med några vändor fram och tillbaxs till
vårt lilla samhälle:)
Kidsen sover nu  och jag proppar i mig Godis ;)
och konstaterar att jag minsann är oumbärlig:)

Glad Påsk på er och va rädda om varann ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0