stolt

God morgon...
Här sitter jag med nybryggt kaffe och njuter .Hoppas det blir strålande sol idag med.
Rasmus kliver fram i utvecklingen han har lärt sig att vända sig :)
I morse tog han steget ♥
Tänk att man kan bli så himla rörd och stolt som Mamma.
Att bli mamma är det bästa som nånsin har hänt mig .
Från att bär barnen i magen, känna första sparkarna att få det lilla knytet på magen
första leendet efter så lång tid .ja det är en obeskrivlig känsla
Och sen följa steg för steg ...
att va mamma är en konst
livets alla steg upp vända sig ,krypa,gå ,springa ..osv
Jag är mamma till tre underbara pojkar
Ja världens bästa ♥
Rasmus har börjat med smakportioner av gröt
Och han gillar det :)

Idag hoppas jag att vi kan dra igång med tapetseringen :)
Längtar att få ordning nu...

Nu
vaknade prinsen ..
vi hörs da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0