Ångest

Har sån ångest  över den här katten kan inte sluta tänka på detta vad ska jag göra?

Om ingen vill ha den så måste jag ta bort den .

Vars ska den sova i natt ?

Bara tanken på att det ska hända igen får mig att bli jätte nervös.

Dumma katt varför är du tvungen att va så här....

Jag som är så bekymrad annars och oroar mig ...

Får stänga in den i badrummet ....

JA så får det bli....

Ångest

Varför skaffar man sig bekymmer ??

Var förbi jobbet och hälsade på var mycktet trevligt har inte satt min fot där på länge så det var riktigt kul ..
Längtar faktiskt lite grann att jobba :)
Rasmus fick jätte fina kläder samt ett kort som Petra hade målat .
TACK!!!!

I morgon kommer Hampan hem Längtar  ♥

Nu ska jag leta rätt på katten och sen lägga mig

God Natt !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0