Att...

Att ha barn varannan vecka är inte så lätt känslomässigt .
Ibland känns det bättre och vissa dagar inte alls bra..
just idag är en sån dag när allt bara känns åt helvete (Ursäkta språket)
Det är då tankarna flyger runt i huvudet (mina små monster)
Kommer aldrig att vänja mig ...
Det är tufft att behöva lämna dom
FAST
Idag kom Linus ♥ min busunge...
Mysigt ...
Han var jätte glad när jag hade hitta röda byxor åt han (supernöjd!!)
För Röda skulle dom minsann vara han vet verkligen vad han vill :)
I morgon ska vi åka till leklandet och busa
Har bestämt träff med R Farmor :)
ÅÅÅÅÅ
Hampus vann matchen idag Grattis Älskling Du är helt enkelt bäst !!


♥♥♥
Nu ska jag lyssna på Mia och  gråtta en skvätt.
Vi höres .

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Åh, jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara. Även om man ibland önskar att man befann sig på en annan planet än barnen...så vill man ju såklart ha dem där! Man är ju inte mamma varannan vecka i hjärtat... Stor styrkekram till dig!

2011-02-27 @ 13:27:20
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0