God.....

God morgon här är det kallt kan jag lova så där kallt så det ryser i hela kroppen.
Pannan gick inte igång förrens i morse 8 grader inne burrr.
Christoffer försökte i natt. stackarn fick  stå där i kylan .

Nu längtar jag verkligen efter våren och sommaren den här vintern har varit så lång.

Tänk att sitta mot solväggen med en kopp kaffe och bara njuta av värmen och fågelkvitter känna den där speciella vår doften krypa upp i näsan .Få energie till att rensa ur gardrober ,städa på altanen skaka mattor städa bort allt som har med vinter att göra .Tänk er grilla
ååå vad jag längtar...


Ikväll ska vi på kalas Erik har fyllt år Grattis

nej nu ska jag krypa ner under täcket en stund tll...

Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0