Jag...

Jag & Linan bestämde att vi skulle fara in till staden på Em.
Vi styrde bilen mot Bergvik ,mest för jag hade lovat L att få köpa en pistol han bara älskar vapen :)
Det lätt väl bra :)
Vi fyndade även kläder så det var riktigt kul att handla .
Att handla med linan är som en upplevelse man vet riktigt aldrig vad som kan hända ..
För min lilla busunge kan hitta på allt möjligt...
Rätt var det är så sitter han i skyltfönster el klättrar på nån klädställning el så har han hittat på nåt annat.
Fast i dag var det lungt han hängde bara på en klädställning:)
Sen möte vi upp Farmor Mona på ikea för shoooping och kvällsmat.
I Love Ikea ♥
Rasmus sov mest hela tiden fast han vaknade till när vi var nästan klara åå så hungrig han var
så jag fick amma vid fyndhörnan. Ja vad säger man nöden har ingen lag :)
Vi fick några blickar men mest av griniga pensionärer hehehe.
När vi skulle fara hem så upptäckte jag att vi inte hade ljus på bilen HJÄLP.
fick åka gamla, E18 hem och det har väl aldrig vart såå mycke trafik på vägen som nu.
av och på men heljuset var riktigt läskigt. var himla glad när vi anlände på gårdsplanen phu..
Väl hemma så var det familjen annorlunda på tv,n herregud jag fattar inte att dom får ihop allt
med så många barn ??? jag har tre och får inte ihop det.:)
Nu ska jag se på Ullared :)
VI höres ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0