jaha...

Jaha då var det bara att ställa in sig då...
vattnet kommer i MAJ det har frusit långt ner i backen ...
kan ju bli en  erfarenhet att lära sig att leva utan rinnande vatten i kran..

Nå väl i morse bestämde jag Och Rasmus att vi skulle fara till sångstunden
R tyckte det var lite läskigt först med den spelande tanten men sen var det riktigt mysigt.
Efter sången och dansen var det sopplunch ...
Synd bara att det inte var så många mammor där ....

Sen åkte vi till kr-hamn och Mio inhandlade stegen :)
vi han även med lite semel fika hos mormor ♥
Kan säga att det blev jätte bra i köket  supernöjd:)

Kvällen bjöd på pizza (en bra ursäkt kan ju inte laga nån mat )och Sofias änglar grät även en svätt så sorligt . .

Nu ska jag krypa under täcket hoppas jag  inte behöver kissa:)

Sov Gott

Vi höres ♥


Kommentarer
Postat av: sundinska

Skaffa 25liters dunkar och dra på pulkor när ni hämtar vatten hos grannar eller om det finns i stallet. Duscha och tvätta hos vänner och familj - eller grannar. Jag hade inte många vintrar med vatten därute, det känns förjävligt först, men man vänjer sig...

2011-02-23 @ 08:32:31
URL: http://solagast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0