Nytt

Ja Nu har jag gjort om min blogg (visst blev den fin? inte riktig klar än)har fått hjälp för jisses va svårt det är att få till det bra som man vill ha det .

Tänkte att jag ska börja blogga igen hoppas att jag hinner i mellan blöjbyten :) har ju fått en prins till han är 6

veckor gammal,tänk va tiden går fort fattar inte att jag varit gravid i 9 mån känns så långt borta ju.

Eller att Hampan är 10 år och Linan blir 6 år och ska börja skolan det är nog viktigt att ta vara på tiden :)

Ida Har Rasmus Farmor varit på besök hon kom med kvällsmat Pizza mums va gött! igentligen borda man ju inte äta sån skräpmat men va sjutton måste ju passa på när det bjuds hehehe.

Nä nu drog klockan iväg skriver mer i morgon 

Sov gott//♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0