Söndag

I dag ville vi verkligen inte stiga ur sängen det var ¨så varmt och skönt .
Men det var bara att hoppa upp hade lovat Mammsen att komma in.
Vi han även med att ta oss en promenad i solskenet:)
Såg på Solsidan förut gud va det är roligt en fröjd att det är söndag längtar till nästa avsnitt..
I morgon är det Måndag "ny vecka nya upptåg" Linan kom i kväll han är hos Mammsen (jag ) den här veckan
får vi se vad vi ska hitta på:) han är på dagis tis-tors 15 tim i veckan nu när jag är mammaledig.
Så han får busa av sig får så dåligt samvete men i bland räcker inte tiden till så det är tur att han får komma dit
Blir bättre när R är lite större just nu är det bara mat,mat mat som gäller :)
Tänk till hösten då ska han börja skolan skruttungen  har blivit så stor :)♥
Måste berätta nåt roligt......
Lite komiskt men funkade verkligen ..läste på "face" att det var en kille vars bebis inte kom till ro grät å grät
så han satte på dammsugaren och   bebisen blev helt plötsligt lugn:)eller hur tänkte jag ..
men i morse var Rasmus jätte ledsen inget hjälpte han var inte hungrig,han ville inte bli buren osv provade allt..så kom jag att tänka på just den här grejen med dammsugaren  la R i barnvagen och satte på Dammsugaren och vispp så vart han lugn :) det funkade faktiskt ....så nu är det bara att tuta och köra
Nu sover prinsarna här hemma och jag tänkte krypa i säng men mama och vi föräldrar
Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0