Söndag...

Ojjjj inget vatten än det är såå rockigt att bo här och dessutom är det -20 grader burrrrr
Har laddat upp men vatten ,våtservetter är som att ha utedass..
Hoppas Hoppas att det kommer igång i morgon!!!

Hampus spelade ju innebandy match i morse dom vann med 3-5 H gjorde 3 mål ♥
Sen var det Bowling på Nöjes med klassen jag är ju klassmamman tillsammans med Lise så vi hade annordnat eller mest Lise tack!!:)det blev en lite present till den som vann och så fick klassen en bowlingkägla .
Barnen hade så roligt så det blev ett lyckat kalas........

Kollade på Big brother som startade idag herregud vilken salig blandning av olika människor kan nog bli skoj att följa eller inte det återstår att se heheheheheheh.

jag har ÄNTLIGEN hittat min stege på MIO den kommer passa perfekt i vårat kök en vitt ♥

Så i morgon styr jag bilen till Mio  :)

natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0