storm

Jisses inte en dag till med snö storm! När jag hade lämnat av Hampan i skolan åkte jag hem kryp ner under täcket vinkade glatt av christoffer som skulle ut i detta väder..och somnade om brevid Rasmus vi låg och myste till kl var långt in på Em så skönt att bara ta det lungt när man kan ......

 

Här hemma blåser det storm ute och det känns här inne ska ni veta i gamla hus så drar det från fönster och golv och ändå har jag fixat det mesta med silvertejp inte för att det ser så snyggt ut men va fasen det får va så fram till våren när vi kan greja  klart det :)

På dagens meny hade jag tänkt att vi skulle fara in till kristinehamn åka till coop handla lite vill ha 2 lampor till fönstret i v-rummet och kanske nåt mer :) även en sväng förbi Mormor kanske hon vill med och kolla på Hampan .

 

Hampus spelar match i Kristinehamn i kväll han spelar med barn som är 1 år äldre och med sitt egna bra tycker jag ¨så han kan utveckla sig som spelare han brinner verkligen för den här sporten och jag hoppas han fortsätter många år till för duktig det är han mammas ♥.

 

Nu ska jag mata Rasmus som vaknat och sen blir det av hem till Mormor ♥

Vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0