Tisdag

I

Idag har vi varit hos läkaren med prinsen allt var bara bra...

Passad på att åka en sväng till Bergvik också var faktiskt inte alls så mycke folk riktigt skönt att gå där och strossa omkring.....

Inhandlade ett skal till min nya telefon Rosa ska det va nu i vår snyggt!!!:)

Sen åkte vi hem tog en promenad i det fina men dock kalla vintevädret  men ändå skönt att komma ut och röra på sig ..(det kan behövas nu ):)

Längtar efter när jag får träna på riktigt svettas och känna att man har träningsvärk att man tog i allt vad man hade  känslan efter ett pass är så skönt  :)men det är några månader kvar får nöja mig med promenader så länge :)

I morgon ska vi åka och hälsa på Ina &Clara på fika och få fylla på lite energie ,hon är en vän som får mig att må så bra vi har väldigt kul tillsamans och vi firar snart 20 års  på våran vänskap och det måste ju FIRAS.

Nä nu ropar sängen :)

 

Vi höres !//


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0