Burrr

Burrrrr våran panna har stannat elementen är iskalla. uuuu det kyls fort av som tur är har vi extra element .

Hoppas att den går igång snart!!

Har bäddat ner mig och prinsen ordengligt i sängen .Tänk att han har varit i min mage att jag har bärt det här underbara barnet i 9 månader att han tillslut kom ut som vi har väntat. helt otroligt att det kan komma ut en lite människa med hår små små ögonfransar en lite mun små fingrar ja helt perfekt.....
Naturen är allt bra  facinerande!!

Vet ni vad min söta ,underbara Linus sa till mig?? vi pratade om dagis om tjejerna (linus är en riktig tjejtjusare)

Om hur ska en tjej va om hon är fin ?

-Som dig mamma ♥

Det är allt som man smällter...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0