Vad....

Vad är det för fel på människan kollade på Efterlyst förut
Slå nästan ihjäl folk för pengar ,att ta livet av små barn nääe va faan är det som händer i hjärnan ?
Hur sjuk kan man bli att man gör bland annat dessa saker fattar det inte...

skrämmande...

Just nu ligger prinsen och jollrar nöjt brevid mig så söt..
Tyckte förut att ett kvällsbad för han  var på sin plats men nej det ville han inte
han är en riktig bestämd herre! (undrar vems humör han har ärvft)

Till veckan ska vi försöka komma ur den här skokartongen och fara på mammat träff behöver komma ut lite
bli social fast håret är strippigt, luktar surmjölk blandat med svett  och man endast kommer i ett par mjukisbyxor
Nej jag är inte bitter alls.....

Träffa likasinnande sjunga lite och fika
Mums  ♥

jag undrar hur dom flesta människor går ner så fort efter dom varit gravida ?
Amningen säger sig ju göra att man går ner ...men jag vett e tusan jag går upp i stället :)

Det kan väl aldrig bero på min kärlek till Chocklad



God natt alla där ute ....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0