Fredag ♥

Fredag !!

Prinsen var inte på sitt bästa humör idag jag ska bära han hela tiden så fort jag la ner han så skrek han
fick knappt på mig kläder ..har nog skämt bort han lite ...
Får inskaffa en bärsele .

Fredag och mys på dagordningen fick oss att fara till stan måste ju inhandla diverse saker .

Men att  åka till Willys en fredag med 3 ungar och dessutom att det var barnbidrag och pensions utbetalning

är inte att rekomendera snacka om att det är gjort för nervsamanbrott och saker som inte stog på listan.

Och när vi handlat färdigt allt och ska packa in allt i bilen när man helt plötsligt inser att vi knappt får plats

För vi har en bil som Mrs bean
kanske är dags att vi köper en större bil nu Älskling.

Nu ska jag fixa fredasmys mat sen ska hela familjen buckra upp oss framför tv och se på Lets Dance .

Hoppas ni alla får en mysig Freda kväll♥

Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0