Saknad


Att förlora eller göra sig av med saker här i livet kan va svårt .

Det kan va ett djur ,kärleken eller också en vän....

Alla dessa saker kan va jobbigt att gå igenom ..

Med tiden läcker alla sår finns ett ord språk som heter kanske stämmer det ..

vem vet ?

För förra året fick jag ta bort min älskade hund min allra bästa vän en jobbig tid med mycket gråt

det är först nu 1 år senare som jag kan titta på bilder utan att gråta ....

Sen fick jag sälja min häst ännu en jobbig tid ........

Allt gick så fort jag han inte med ...

jag saknar dessa två så mycket men har lärt mig att leva med det...

Dom finns i mitt ♥

Det är viktigt att leva nu ta vara på det som finns runt omkring

För man vet aldrig när det försvinner...



Kommentarer
Postat av: Ina

Håller med dig stumpan! Kram

2011-02-24 @ 09:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0