Flum

Tänk va tiden går fort känns som jag inte hinner med nått alls gick ju nyss upp känns det som .
Fast det kanske är så när man ammar känner mig ständigt flumig och tappar ord .
På tal om amning när jag ammade H och L så var det inte som det är nu R bökar och knorrar och grejar vid bröstet
äter lite grann och bökar och knorrar han får i sig mat och går upp i vikt så det är nog ingen fara fast det känns så
annolunda än med dom andra små trollen,R är ju bara 7 veckor så det kanske ger med sig .
Eftersom H och L är stora nu så glömmer man fort bort Rutiner vad är det ?får inte till det här hemma längdags ,matider städing ,tvättning ja allt som vi hade så bra koll och ordning på förut har lliksom försvunnit och hur än jag försöker så blir det bara en salig röra av allt :)fast med mitt minne och flumighet så är det väl kanske inte så konstigt
Skulle vart i väg till ikea (det glömde jag bort nej då :) )  men klockan drog iväg så vi skall köpa ett skrivbord att ha på överväningen har gjort ett kontor här det blir kanon! för just nu så är datorn i köket och jag blir tokig när den är där den är ivägen så är det bara och va gött att få ordning på papper och annat grejs man har om det nu går med mitt minne och koll heheheheh vi far i morgon iallafall är så kul att gå på Ikea man hittar alltid nåt roligt som får följa med en hem:)
Ska även till Bergvik på Söndag fyller C år så vi måste hitta en pressent vet vad vi ska köpa frågan är bara om det finns ..ja annars får vi hitta på nåt annat till min älskling ♥Eller hur ?:)

Wordle: he
Nej om man skulle ta och lägga sig nu när prinsarna sover :)
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0