Vimsig i pannkakan !!

JAAAAG!!Har gjort det det där som jag lovat mig själv att inte göra jag,jag tog fel på dag till BVC:)
Har alltid tänkt att herregud va folk som ammar är vimsiga ta fel på dag hmmm inte jag inte! nog för att jag är vimsig men inte så hehehehehe men tydligen så är jag också så nu :)

Så I morgon kl 10.00 då är det läkarbesök lär alltid ha koll på det nu framöver eller inte :)det återstår att se ....


En fråga /undran ska man som sambos dela säng?Är det okey att ha skilda sovrum? När i förhållandet är det okey att inte sova ihop`???Är det fel att inte sova ihop?

Jag och min kära sambo sover inte tillsm nu har inte gjort det på 1 vecka och det känns så konstigt som helt plötsligt så har jag fått en rumskompis vet inte men känslan är konstig . ........kanske beror det på att vi har fått bebis att man inte har tid för varann längre ?men kärleken finns väl där fortfarande ?det borde va hur man gör det till själv eller ?ja jag vet inte kanske är det en fas i våra liv just nu eller så är det slutet av filmen vem vet ? det återstår att se hur det blir ..........


Sov gott ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

inget du behöver oroa dig över tror jag!

2011-02-08 @ 09:57:38
Postat av: elin

Men varför har ni skilda sovrum? Nätterna är ju typ enda tiden man har tillsammans :)

2011-02-10 @ 15:34:50
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0