Fy...

Ursh ursh vilken dag  det var igår...var ju i väg med Rasmus till Bvc för 3 Månaders sprutan .
Jag hade ju för mig att det bara var en sprutan ,men det var TVÅ..stackarn .
Oj vad han grät och jag fick verkligen stålsätta mig och när han lungnat sig då stickor hon igen Käringen.
Varför kunde hon inte ha stuckit samtidigt ?
Efter det fruktansvärda mötet med Tanten åkte vi och hämtade Mormor (Hampus var mormorsjuk♥)
Jag passade på att fixa lite här hemma sånt som gärna -Man gör sen saker
Även fixat dopinbjudningarna♥ nu återstår det bara hur vi ska få plats i lokalen ....
På kvällen kom Mia;Anna,Erik förbi 
Annars vart det en lugn Fredakväll...
Nu vaknade prinsen ♥
Vi höres..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0