ja....

ja nu sitter jag här igen......
Rasmus sover jag dricker kaffe och  surffar runt  bland alla sidor från tradera till utlandsresor.
Är sjukt utråkad idag Trött,orkeslös vart är all ENERGIE?? Hallo??.
Har igentligen massor att göra när R sover men av nån konstig andledning hamnar jag alltid framför datorn:).

Har beställt kort som jag ska göra collage av svart/vit så jag hoppas dom kommer snart :)
De skall placeras i trappen runt om ska det sitta stjärnor (
som jag vann på tradera).
Har också gjort tavlor i photoshop ♥
Och dom ska sitta på en vit fotolist
Ja allt nästan i vårat hem är svart/vitt ganska tråkigt igentligen men lätt inrett.
Så om det skulle vilja dimpa ner i brevlådan :)
Please!!!
ja ja vad säger man
-den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge heheheh

Villket väder det börjar bli här. Får nog bli en promenad innan vi hämtar Linan...

Nä gott folk om jag skulle röva mig bort till tvättmaskinen..

Hoppas ni får en solig Tisdag...

Vi hörs da...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0