ojjj

oj vad helgen har gått fort igår var farmor här och hälsade på meningen var att hon
skulle passa Rasmus medans vi slängde skräp efter golvbytet.
Men det vart IKEA i stället köpte ramar till korten det vart jätte bra.
Christoffer hade match i sunne så Farmor (Mona) tog med sig Linus upp och kollade
Synd att dom förlorade men det blir nya tag till nästa helg.
Så när dom åkte fick jag och Hampan myskväll var längesen bara han å ja ♥.

Idag kom Farmor ut så vi fick slänga skräp och greja lite eller snarare väldigt mycke.
har hämtat ett bord hos mamma som är över 50 år gammalt skitsnyggt till köket.
då jag vill ha allt svart/vitt och gammalt stuck på det hela vart skitbra:)
sen städat hela huset verkligen städat bäddat rent i sängarna så nu
luktar det så gött här hemma är nog lite knäpp men jag älskar doften
av skurmedel Ajax det ger en harmoni av lugnt och rent heheheh.
Sen tog jag en dusch och satte på mig min One peace la mig i soffan
kollade på sista avsnitten av Solsidan (så vad ska man se på söndagr nu då?.)

Nu sover alla Prinsar här  hemma så nu blir det film och min efterlängtade Daim glass
Nya smaken päron mums.....
Den är jag verkligen värld efter dagens insatts..



Vi Höres ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0