Trodde

Trodde ärligt talat att vi skulle blåsa bort i natt för herregud va det blåste och nu mä...
Vilket väder det måste va typiskt vårväder eller?.
Jag och Rasmus farde till stan Bergvik.
Vi hade i uppdrag att införskaffa en skarvmuff Hmmm :)
Detta är alltså ett rör man skarvar med .För nu skulle vi ÄNTLIGEN få vatten i köket ...
Men detta var inte så lätt att hitta detta och att behöva jaga folk kan man galen av.
Men tillslut hittade vi röret "Dubbelmuff" hur i hela friden skulle man veta att det var dä man skulle ha:)
Nå väl nu är det på plats :)
I morgon skall vi till BVC 3 månaders sprutan stackarn ..jag tycker inte alls om detta lider inombords.
skruttungen ska få ett stick i benet aj ajaj .Men jag  vet jag måste stålsätta mig. och JA det är ju bra .
Hampus är lite bättre idag han har kunnat äta lite i allafall så det är på väg mot rätt håll♥.
Bara hoppas att vi klarar oss för att va sjuk har jag ingen lust med..
Ja det var lite uppdatering från oss här.......
Vi höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0