Tänk...

Idag har vi hunnit med rätt mycket (tur att Linan vaknar tidigt )
Vi har tvättat ,städat ,bakat ,lagat mat och tagit oss en promenad i det fina vädret.
Bra jobbat!!

Rasmus sover i vagnen ute så gött han  sover mkt bättre och så  håller man  sig friskare .
Så nu passar vi på att fika på   kladdmuffisarna .....
Så kladdiga vett e tusan om dom blev mer åt det frasiga hållet (vi glömde tiden)

Men så goda med lite grädde på så...
Det roligaste var att
jag bestämde mig i går att jag skulle försöka dra ner på allt med sötsaker heter ,
men ack va svårt det ska va men jag MÅSTE om jag ska komma i mina byxor igen:)

Ska kolla om det finns mamma/barn gympa på Friskis .

Linan är allt en rolig liten 5-åring han har funderingar  och frågor om allt ...
Här följer några ..

-Mamma
- ja Linus
-ska du alltid ha så stor mage??

-Mamma
-ja linus
Tänk va bra det är med spruttgrädde,vem har du fått den av?
Linus kom hem igår han har inte sätt det nya golvet och hans reaktion blev..
-Mamma
-Ja linus
Vilket fruktansvärt snyggt golv ..
Han är så himla rolig å söt .
sen sa han mamma tänk att du är en bra kompis du...

Älskar dig du skruttunge ♥



I kväll är det 2 program som vi inte får missa
Familjen annorlunda
En unge i minuten

visst är dom bra ??

ojj vad klockan vart mycke dags att dra igång med middan ...

Vi höreesss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0