Första....

Första förkylning 3 månader stackars liten Rasmus har inte sovit mycke alls i natt.
Han hostar och snorar och jag tycker det är jobbigt att inte kunna trolla bort det.
Att va så liten och snorig är ingen kul.inget är roligt bara i en kort stund .
Han försöker och le och skratta men han orkar inte  så länge våran prins.

När man är sjuk så måste man införskaffa lite mediciner som är bra så efter vi lämnat Linan på dagis
Farde vi till kristinehamn Apoteket alvedon suppar så små och febertermometer ,nästdropparna va slut.
Vi passade på att hälsa på Mormor också hon bjöd på FIKA .

Ikväll blir det zumba och träningsvärk på Fredag känner att nu har jag halat och dragit på detta
"kom igång och träna" för länge nu så det är lika bra att BÖRJA .
Men som vanligt när jag börjar träna så efter ett par veckor så blir jag sjuk (slår aldrig fel).
Och alllt dalar,MEN nu ni tänkte jag att jag minsann inte ska hamna där IGEN.

Ska nog börja med
kvällsmat här hmmm undra vad  .är så tråkigt att laga mat...

Vi höres da..




.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0