Måndag...

Måndag vilken härlig dag........
Vi skulle ju åkt till stan Men vi
vart hemma vid istället .Städning
av Linans rum mycket välbehövligt.
Kan inte fatta hur han kan stöka
till så :)Sen tog vi oss en promis men
det var inte så skönt som det såg ut..
Em/Kvällen var vi och hämtade ett
Blocket fynd en Säng till Hampan .
Och det ska jag tala om för er att
köra bil med släpp på Herrhagen
det var ingen hit direkt :)
Ööö bor jag på Landet eller:).
Nu håller Chefen på att sätta ihop
sängen så nu återstår det ...
Flipp/Flopp ...

Jag har världens kreaktiva barn eller
snarare väldigt påhittig...I morse
ville Linan Bada fotbad å d klart han fick.
Samtidigt som han käkade frukost..
själv passade jag på att feja lite..
Under tiden så hade mitt lilla Troll
hällt Mjölk i badet och försökte bada
hela kroppen i detta synen var för
rolig...Mammas lilla skruttunge..
Undra vad som händer härnäst??
Bäst å kolla hur det går ifall han
behöver hjälp ....:)

Tjenaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0