Sångstunden...

Sångstunden var riktigt kul idag fler mammor hade hittat dit.
Rasmus
tyckte det var skoj och ville stå upp och dansa...
Det bjöds på soppa& smörgås  också(kanske därför det var så många heheh)
Sen styrde vi bilen till kronoparken BVC Vägning&mättning...
Nu går det åt rätt håll med vikten/längden Men han gråter
så fort Annika pratar han gillar nog inte henne ..
Tog en sväng till Ikea också inhandlade grejer till Hampans rum.

Rasmus har dom senaste dagarna börjat med att hoppa i knät
och slänger sig .Han har även hittat sina händer "super" nöjd smackar och
grejar så söt .Han har blivit så stor kille ♥♥♥

Snart är det dop vi ska träffa prästen på Torsdag och planera.
Det är en del att styra med just nu är frågan vad ska jag ha på mig ?
Har hittat tre tunnikor på vila det får bli nåt sånt leggings (väldigt bra
mode just nu )
.

Kollar på Big Brother har inte följt det ett dug och ärligt talat vad är
det för fel på människorna ? vilken skit hur kan dom sända nåt dyligt..

Nej nu byter jag kanal ..

Tjenaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Erica

Nästa tisdag kommer jag lovar!!

ska ställa klockan då:P

2011-03-30 @ 10:41:39
URL: http://momerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0