Vår....

Våren är här hoppas den stannar.
I dag har Mormor varit här och gosat med
Prinsen .under tiden passade jag på att städa
och feja :) jag blir så sjukt sugen på att städa
när solen tittar fram.Frågan jag ställde mig själv
under tiden jag yrade omkring ,Var om man kan
städa ihjäl sig?Är det normalt att rolla mattorna ?
Fniss fniss .ja jag är ju inte som alla andra ja :)

Rasmus har inte riktigt bestämt sig om han ska gilla
Mormor .ena stunden log han och nästa stund grät han.
Jag tror att han är rädd för glasögon .Bvc Annika
har också glasögon och så fort han ser han skrikar han.
ja det är inte lätt att va liten kille.♥

Jag har äntligen hittat mina stjärnkuddar :)
Dom kommer passa gööör bra i köket...

Snygga va :) ni hittar dom här
nogautvalt

Nu börjar visst Efterlyst :)

Tjenaaaaaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0