Vi som inte trodde det kunde bli värre...

Ja vilken dag....

Igår skrev jag om att det var stopp i köket och att det var fixat...
I
morse skulle jag fixa i köket med disken...

Golvet hade rest sig hmmm. väckte christoffer för att be han kolla (hade då på diskmaskinen)

När vi står där el c ligger ner på golvet så börjar det rinna vatten ut på golvet..

Det visade sig att igår när dom rensat och trodde det var klart så

hade vattnet runnit bakom och det var hur mkt som helst ..

Fick bryta upp hela golvet i köket jisses.......

Dom grejade fram och tillbaks .
Felet var att det frusit ett rör i hallen då vi inte hade vatten ..

Så hela hallen är upp bruten också..

Det är ett KAOS
Så i morgon åker vi till Mormor tills det är klart här hemma...

Christoffer har hållt på hela dagen samt kvällen...

(Tur att du är så duktig älskling)

Men med nåt ont brukar det föra med sig nåt gott också....

(Vi får nytt golv i köket samt hallen :)

Linan fick åka till mormor idag ..han var lite ledsen först men när han skulle få
bada i diskhon (som jag gjorde när jag var liten )  blev han glad:)







Nu blir det att ta kvällen upp tidigt och packa iordning allt ....

Sov Gott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0