Zumba

Ja ni det här med Zumba var ju as kul så hädan efter varje Tors kl 19.00 hittar
ni mig där.Men det känns att man inte rört sig på väldigt länge hittade muskler
som jag inte visste jag hade heheh.ska även fylla på mitt friskis/svettis kort.
Så Beach 2012 Her we come:).Så var det här med sötsakerna jag måste tyvärr
skilja mig från vårat långa men trivsamma förhållande men nu är det
slut...Adjös med dig din goda smariga Chocklad..........

Ja så får det bli! i morgon ska vi hamstra allt bra och nyttigt som man behöver.:)
Här hemma hade det varit lungt Prinsen hade inte varit ledsen men så förkyld
han är det rinner från näsan och ögonen urch....
Linan fick följa med mig på gympan han tyckte nog det var rätt så skoj med
"Den där Tantgympan "han stirrade bra länge när vi låg på golvet som sälar.
Föresten så berättade han vad han ville jobba med när han blir stor
TANDLÄKARE mamma vill jag bli då kan jag laga hål på alla ni .
Åååå Linus mamma som är rädd för tandläkaren hoppas mitt kära
barn att du blir en snäll tandläkare.....
Nu ska jag bädda ner mig och njuta av att jag har minnsan börjat TRÄNA det ni!!
Vi hörs da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0