Babyrytmik

I dag var det dags för babyrytmik det är så himla mysigt att va där och sjunga
fika och utbyta efarenheter och tips.
efter det åkte Jag & Rasmus till BVC det var dags för 5 månaders sprutan,
Den här gången bad jag om att dom skulle va två som stack han samdidigt .
och det funkade mycket bättre han blev inte lika ledssen den här gången.
Grabben växer på längden och snart får han inte plats i liggdelen,
vill helst inte byta än för då blir han så stor så fort vill att han ska va liten :)
Annars har vi inte pysslat med så mycke mer än de vanliga sysslorna ;)
Stora grabben ska med en kompis i helgen till hans "Mormors stuga" så det var
full scho här hemma i kväll  med packning, var inte en tröja direkt som skulle med:) .
Ååå jag längtar så tills vi ska till ullared och shopppa loss det är inte förens i juli
vi ska fara så det är ett tag kvar ,men har redan en lång lista som skall inhandlas
(Tänk att det kan va såå kul att bränna pengar heheheh.)

Undra om jag skulle se på en film nu när kidsen sover och sambon är och fiskar
eller så kryper jag ner jag med :).
Vi höres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0