Inte nu igen..

Inte nu igen jag orkar inte mer!
Gårdagen spenderarade vi hos ina & Clara
Det är alltid mysigt att ses och Ina får jag verkligen energie ifrån hon är en Toppen vän!!
Så puss på dig gumman ♥♥♥
var en sväng till Barnenhus idag inhandlade en hoppgunga ,vagntäcke ,påslakan och
hittade en mössa som jag bara inte kunde låta bli att köpa :)
Snygga va:)
Rasmus tyckte gungan var riktigt rolig så det var ett bra köp.
Nu i kväll så hållde strömmen på att slå av så hela huset vart nersläckt
så typiskt ,att jag inte blir galen är ett under efter allt som varit här.
Men efter vi dragit ur allt och krånglat så hittade vi felet
spisen sladden hade brunnit .
så nu hoppas vi på att det bara går att byta en annars får vi köpa ny spis:(
Nä nu måste jag ge mig lovat min älskade sambo lite mys :)
(kan ju lätt bli sittandes här ett par tim :) )
Vi hörse :)
Linus & Clara

Brudarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0