Men da..

Ojjjjjjj!
Har inte riktigt haft tid att blogga på ett par dagar :)
Men nu ni där ute Äntligen är det klart i sovrummet och va bra det blev..
Lägger upp en bild sen :)
Va kallt det har blivit igen burrr! tur att jag inte har plockat undan vinterkläderna än :)
Men jag säger som min Mormor alltid sa.
-Det måste ner innan det kan bli varmt.
Rasmus äter på med bra aptit vi har hunnit smaka på
Potatis/palsternacka
Morötter/potatis
Olika smaker ha fruktpure
Gröt så klart.
Och han gillar mest gröt grabben :)
Jag har nu i en veckas tid vart så sugen på snus igen .
Innan jag vart gravid så snusa jag slutade dagen D och ända fram tills nu
1 1/2år senare har jag klarat mig utan problem.
Fast nu så kommer suget Hmm kanske är det för att jag inte ammar längre?
Börja igen /eller inte ..
Har ni snusat /rökt innan graviditeten och börjat igen ?

I kväll ska vi iväg på träning med Hampan (fotbollen) dom får gå på gräs idag :)
Laget hade en tränings match i kr-hamn mot villastan i söndas
Tyvärr så förlorade dom matchen Men några mål dundrade dom in.
Å självklart från Hampan ♥=)
Dags att förberad lunchen här hemma ..
Vi höres Kram ♥

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Samma sak gäller för mig med snusen. Jag slutade för 1,5 år sedan och inte tagit en enda prilla .. men jag är ändå fruktansvärt sugen!! Kanske lite tur att jag är för "snål" för att börja igen ;)



Spännande att få se bilder på sovrummet sen!

Kram

2011-05-03 @ 19:16:25
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jannie

Kul att han gillar fotboll!

Det hoppas vi att Victor ska göra med!

Tack!Älskar den mössan.Den är från Lundmyrs,köpt på Babybest.

Jag rökte en del innan jag blev gravid MEN har lyckats hålla mig någorlunda nu.Har dock tagit någon efter att jag slutade amma.Var så sugen när jag fick dricka ett glas vin igen...

2011-05-04 @ 08:58:01
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0