Nöjd som få...

Har lyckats hålla mig från sötsaker i 2 dagar nu och gissa om jag är
nöjd ;) eftersom jag är en sån gottegris.
jag och cattis har bestämt att vi ska gå varann dag Power walk
Har gått  2 ggr denna vecka 1 tim 20 min i rask takt har vi
trampat omkring och det är såå härligt så.
Men nåste få in nåt annan träningsform också .
Hmmm simning? eller zumba eller springa det är bara så sjukt tråkigt
att springa men himla skönt efteråt .
Vad gällande maten så tänker jag inte äta potais,pasta bröd i den mån det går .
Lite GI metod Her wi come !

ja ska komma i dom där förbaskade jeansen så är e bare .
:)



Kommentarer
Postat av: sundinska

Cykla är enkelt och bra träning! Och de flesta har ju en cykel :)

Vill du hellre gå på gym, så är spinning sjukt kul och tufft. Skivstångspass är också jätteroligt.

2011-05-23 @ 13:49:30
URL: http://solagast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0