Tutbingo

Torsdagen bjöd på tutbingo :) vilken adrenalinkick man kan få :) tyvärr så vann vi inget .
Men så mycket vi skratta den kvällen var längesen sist.
det var jag och Ina och massa kaffedrickande ,rökande pensionärer har aldrig sett så många rökande
på samma gång hihihi.

Idag har vi varit på fastingen i kristinehamn tivoli Linan tyckte det var himla roligt .
synd bara att vädretsmakter inte kunde bjuda på sol .


Är så himla nöjd att det går så bra med att inte äta sötsaker är inte ens sugen :)
Powerwalken går fin fint vi halvspringer varje dag .
Så snart så kanske jag kommer i jeansen igen ;)
Är så mycket piggare också så bara ++++++++ till mig ♥
nu ska jag krypa ner och läsa Vi föräldrar !!

Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0